مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-19اقتصادي

رفع تصرف بیش از 22 هزار متر مربع از اراضی دولت در آتشگاه


معاون املاک و حقوقی مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت:22 هزار متر مربع از اراضی شهرستان کرج در منطقه آتشگاه به ارزش تقریبی 132 میلیارد تومان رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین شریفی اظهار کرد: اراضی رفع تصرف شده کرج شامل قطعه زمینی به مساحت 22000 متر مربع در اراضی ملی در منطقه آتشگاه است که توسط اشخاص حقیقی اقدام به تسطیح، فنس کشی، احداث بنا، آلاچیق، چادر و آماده سازی زمین شده بود و با اقدام جدی یگان حفاظت از اراضی استان رفع تصرف شد.

وی افزود: با عنایت به لزوم حفاظت از انفال و بیت المال مقدار تقریبی 22 هزار مترمربع از اراضی ملی که از سوی سودجویان تصرف شده بود با پیگیری های صورت گرفته رفع تصرف شد و به وضع سابق برگشت.

معاون املاک و حقوقی مدیرکل راه و شهرسازی البرز ارزش تقریبی این اراضی را بالغ بر 132 تومان اعلام و اضافه کرد: با تلاش های انجام شده و جلسات متعدد و پیگیری های انجام شده، مراتب تثبیت مالکیت دولت در تمامی اراضی ملی طی شد.

وی همچنین از همکاری صورت گرفته اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان طالقان در ارتباط با صدور اسناد مالکیت اراضی دولت یاد کرد و ضمن تشکر از زحمات رؤسا و همکاران ادارات معاونت املاک و حقوقی، از مجموعه یگان حفاظت اراضی به فرماندهی سرهنگ خزایی که با رفع موانع موجود زمینه تثبیت مالکیت دولت در این اراضی را فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 22 هزار متر مربع از اراضی دولت در آتشگاه

رفع تصرف بیش از 22 هزار متر مربع از اراضی دولت در آتشگاه