مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:102023-06-30سياسي

آزادی، بهانه اروپایی ها برای توهین به مقدسات است


کشورهای اروپایی به بهانه آزادی به خود اجازه می دهند که به مقدسات مسلمان و قرآن کریم اهانت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان حجت الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه های امروز نماز جمعه گرگان، اظهار کرد:کشورهایی مانند آلمان، سوئد، آمریکا،فرانسه، دانمارک و غیره تحت عنوان آزادی به خود اجازه می دهند که به مقدسات مسلمانان و کتاب آسمانی آنها اهانت کنند.

وی تصریح کرد: این کشورها که ادعای آزادی را در دولت و مردم خود دارند چرا اجازه نمی دهند بانوان مسلمانان با پوشش اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزشی حاضر شوند.

امام جمعه موقت گرگان خاطرنشان کرد: همه ادیان الهی و دینی و کتاب های مقدس آنها مقدس و قابل احترام بوده و توهین به آنها به دور از اخلاق است.

وی بیان کرد: این کشورها از ترس گسترش اسلام و بیداری مردم جهان نسبت به اعمال جنایتکارانه خود دست به چنین اقداماتی می زنند.

لیوانی گفت: متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی نسبت به این حرکت ها سکوت کرده و هیچ اعتراضی نمی کنند و همه کشورهای اسلامی باید در برابر این اقدامات عکس العمل نشان داده و تدابیری بیاندیشند.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه آمریکا همیشه ادعای حمایت از مردم بی دفاع را دارد ابراز کرد: استکبار جهانی از حمایت مردم بی دفاع دم می زند در صورتی که در 12 تیرماه سال 1367، ناوگان آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی، بهانه اروپایی ها برای توهین به مقدسات است

آزادی، بهانه اروپایی ها برای توهین به مقدسات است