مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-13اجتماعي

آموزش وپرورش طرح ارزیابی تحصیلی بدون امتحان را بررسی و تدوین کند


معاون اول رییس جمهور کم توجهی به آموزش و پرورش را کم توجهی و ضربه به آینده کشور دانست و تصریح کرد: اجرای عملیاتی و زمانبندی شده سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گامی مهم و اساسی در کاهش و یا به صفر رساندن نرخ بازماندگان از تحصیل و دانش آموزان در حال ترک تحصیل است.

- معاون اول رییس جمهور کم توجهی به آموزش و پرورش را کم توجهی و ضربه به آینده کشور دانست و تصریح کرد: اجرای عملیاتی و زمانبندی شده سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گامی مهم و اساسی در کاهش و یا به صفر رساندن نرخ بازماندگان از تحصیل و دانش آموزان در حال ترک تحصیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در جلسه ای در خصوص ایجاد عدالت آموزشی و بررسی وضعیت بازماندگان از تحصیل، که وزیر آموزش و پرورش و مسئولان پژوهشکده ها و نهادهای عمومی و انقلابی حضور داشتند، افزود: غفلت از نظام آموزشی زمانی نمایان می شود که جبران نیروی تحصیل کرده امکان پذیر نباشد و باید با توجه به اهمیت این موضوع در دولت سیزدهم و همچنین هوش و استعداد کودکان و نوجوانان ایرانی با برنامه ریزی منظم و کمک اندیشکده ها و پژوهشکده های مطالعاتی آمار بازماندگان از تحصیل را به صفر رساند.

وی تصریح کرد: دولت مردمی سیزدهم گام های بزرگی در رفع موانع عدالت آموزشی و بازگشت بازماندگان از تحصیل برداشته است و آمادگی کامل داریم تا اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش وپرورش طرح ارزیابی تحصیلی بدون امتحان را بررسی و تدوین کند

آموزش وپرورش طرح ارزیابی تحصیلی بدون امتحان را بررسی و تدوین کند