مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12سياسي

افتتاح بیمارستان روانسر به توسعه گردشگری سلامت کمک می کند


استاندار کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مرز شوشمی در منطقه اورامانات گفت: افتتاح بیمارستان روانسر به توسعه گردشگری سلامت کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد طیب صحرایی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان روانسر که با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، نماینده مردم روانسر در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: بنای دولت بر خدمتگزاری بیش از پیش به مردم است که در همین راستا امروز یکی از مطالبات دیرینه مردم شهرستان روانسر محقق شد.

وی با اشاره به اینکه توجه به ارائه خدمات در تمامی شهرستان های استان کرمانشاه مورد توجه قرار گرفته، افزود: سال گذشته به دلیل پوشش گاز و بهرمندی از سوخت دائم در شهرستان روانسر جشن سبز شدن برگزار شد و امروز نیز در حوزه سلامت شاهد افتتاح پروژه های درمانی که یکی از نیازهای جدی مردم بوده هستیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: رفع مشکلات مردم مهمترین هدف مسئولان بوده و افتتاح بیمارستان روانسر که ناشی از برکات انقلاب اسلامی است نوید بخش اقدامات بزرگ تر برای توسعه این شهرستان خواهد بود.

صحرایی خاطر نشان کرد: طی 2 هفته گذشته که مرز شوشمی پس از سال ها و با پیگیری های فراوان بازگشایی شد باعث افزایش تعاملات بیشتر با کشور عراق خواهد شد اما باید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیمارستان روانسر به توسعه گردشگری سلامت کمک می کند

افتتاح بیمارستان روانسر به توسعه گردشگری سلامت کمک می کند