مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:152023-06-28اقتصادي

صنایع دستی تبلور هنر صنعت کشور است


استاندار یزد صنایع دستی را تبلور هنر صنعت کشور دانست و گفت: صنایع دستی یک فعالیت فرهنگی، اقتصادی، هنری و ثروت آفرین است - ایسنا/یزد استاندار یزد صنایع دستی را تبلور هنر صنعت کشور دانست و گفت: صنایع دستی یک فعالیت فرهنگی، اقتصادی، هنری و ثروت آفرین است مهران فاطمی شامگاه سه شنبه در حاشیه افتتاح و بازدید از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی استان یزد، صنایع دستی را تبلور هنر صنعت کشور دانست و گفت: صنایع دستی یک فعالیت فرهنگی، اقتصادی، هنری و ثروت آفرین است و با کسب یک مهارت کوچک و با یک سری ادوات ساده می توان برای کشور و استان ارزش آفرینی و ثروت و فرهنگ آفرینی کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های خوبی برای حمایت از صنایع دستی استان در سطح ملی و استانی داریم افزود: تسهیلات تبصره 16 و 18 برای اشتغال فعالان صنایع دستی در نظر گرفته شده و برای ایجاد شهرک صنایع دستی هم مصوبه هیئت دولت اخذ شده و به طور جدی پیگیر بیمه فعالان این بخش هستیم.

فاطمی یکی از محورهای سند تحولی استان را صنایع دستی دانست و گفت: صنایع دستی در کنار بخش گردشگری و آثار میراثی و تاریخی یزد متبلور شده و جایگاه واقعی خود را به عنوان یک بخش ارزش آفرین پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی با حضور 270 غرفه از سراسر کشور تا نهم تیرماه از ساعت 17 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی تبلور هنر صنعت کشور است

صنایع دستی تبلور هنر صنعت کشور است