مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-13سياسي

احداث مرکز گردشگری در منطقه پیرامونی سد نهب در دستور کار قرار دارد


در مصوبات سفر ریاست جمهوری تصویب شد که منطقه پیرامون سد نهب به عنوان یکی از مراکز گردشگری استان قزوین مورد مطالعه و اقدام قرار گیرد و فراخوان های جذب سرمایه گذار داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تاکستان، محمدمهدی اعلایی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه سد نهب شهرستان تاکستان و کلنگ زنی کانال های توزیع آب سد در اراضی کشاورزی اظهار کرد: سد نهب از پروژه های مهم آبی استان است که در کنار شرایط منحصر به فردی که در ساخت دارد به عنوان یکی از سدهایی است که بالاترین طول تاج سد را در کشور دارد.

وی افزود: این سد در جهت نگهداشت آبهایی که به شکل سطحی هدر می رفت و ذخیره سازی آنها برای کشاورزی در اراضی پایین دست بویین زهرا و تاکستان استفاده خواهد شد.

 استاندار قزوین با اشاره به پیشرفت بیش از 95 درصدی پروژه سد نهب بیان کرد: کلنگ زنی کانال های توزیع آب سد در بین اراضی کشاورزی و صاحبان حقابه در جهت این است که خدمتی که برای آن به کشاورزان اراضی پایین دست سرمایه گذاری شده در دسترس آنها قرار گیرد.

این مسوول اضافه کرد: خوشبختانه در مصوبات سفر ریاست جمهوری در سال گذشته تصویب شد که این منطقه به عنوان یکی از مراکز گردشگری استان قزوین مورد مطالعه و اقدام قرار گیرد و فراخوان های جذب سرمایه گذار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مرکز گردشگری در منطقه پیرامونی سد نهب در دستور کار قرار دارد

احداث مرکز گردشگری در منطقه پیرامونی سد نهب در دستور کار قرار دارد