مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-09سياسي

علت حادثه حریق حرم سید جلال الدین اشرف در دست بررسی است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه حریق به خرم مطهر سید جلال الدین اشرف آسیب نرسانده است، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

- حجت الاسلام ستار علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آتش سوزی حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه اظهار کرد: بامداد یکشنبه ساعت 1:30 دقیقه قسمت آبدارخانه حرم مطهر سید جلال الدین اشرف دچار حریق شد که بلا فاصله خادمین، مردم، گروه های جهادی، آتش نشانی و… حضور پیدا کرده و از گسترش آتش سوزی جلوگیری کردند.

وی افزود: طی بازدیدی که امروز صورت گرفت خوشبختانه قسمت های مختلف حرم از قبیل، ضریح مطهر، شبستان و تربت خانه، حسینیه اعظم آسیبی وارد نشده است فقط قسمتی از مجموعه اداری که قبلاً به طور موقت استفاده می شد و آشپزخانه خسارت دیده است.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: با اقدامات به موقع و جهادی که صورت گرفته است هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد و حرم نیز با تلاش دوستداران این امامزاده در حال آماده سازی برای حضور زائران است.

مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: مردم مؤمن گیلان و ارادتمندان این امامزاده اخبار را از اداره کل اوقاف و یا اوقاف شهرستان دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت حادثه حریق حرم سید جلال الدین اشرف در دست بررسی است

علت حادثه حریق حرم سید جلال الدین اشرف در دست بررسی است