مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-22سياسي

اصفهان؛ میزبان جایزه بین المللی مصطفی(ص) / ایران باید به سمت مرجعیت علمی حرکت کند


رییس مرکز راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از برگزاری جایزه بین المللی مصطفی(ص) در اصفهان خبر داد.

- اصفهان؛ میزبان جایزه بین المللی مصطفی(ص) / ایران باید به سمت مرجعیت علمی حرکت کند ایسنا/اصفهان رییس مرکز راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از برگزاری جایزه بین المللی مصطفی(ص) در اصفهان خبر داد.

شقایق حق جوی جوانمرد، امروز شنبه، 31 تیرماه در جلسه اقتصاد دانش بنیان استان اصفهان، اظهار کرد: بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) ایده ای بود که بعد از اهانت به مقام رفیع پیامبر اسلام(ص) در جهان مطرح شد.

این ایده بنیادی، بیانگر جنبه های صلح آمیز و ارزش علم و فناوری در دین مبین اسلام است.

وی ادامه داد: این بنیاد در حوزه های مختلف برای دانشمندان جهان اسلام برنامه دارد که یک مورد برجسته آن، جایزه مصطفی(ص) محسوب می شود که به نوبل اسلامی در جهان معروف شده و اکنون دانشمندان بزرگی که حتی کاندیدای جایزه نوبل هستند، در این جایزه بین المللی حضور دارند و یا دانشمندی که واکسن فایزر و مدرنا را کشف کرد، برنده جایزه مصطفی(ص) شده است.

رییس مرکز راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با بیان اینکه باید به سمت مرجعیت علمی حرکت کنیم، بیان کرد: یکی از ابزارهای این مهم، برگزاری جایزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان؛ میزبان جایزه بین المللی مصطفی(ص) / ایران باید به سمت مرجعیت علمی حرکت کند

اصفهان؛ میزبان جایزه بین المللی مصطفی(ص) / ایران باید به سمت مرجعیت علمی حرکت کند