مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-05اقتصادي

مرز میرجاوه از بهترین پست های قرنطینه نباتات کشور


مرز میرجاوه یکی از بهترین پست های قرنطینه نباتات کشور است که ظرفیت مطلوبی را در حوزه مبادلات محصولات کشاورزی فراهم نموده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: مرز میرجاوه یکی از بهترین پست های قرنطینه نباتات کشور است که ظرفیت مطلوبی را در حوزه مبادلات محصولات کشاورزی فراهم نموده است.

حسین رنجبراقدم شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از مرکز قرنطینه گیاهی شهرستان مرزی میرجاوه با بیان اینکه انجام قرنطینه نباتی محصولات کشاورزی برای صادرات از طریق بازارچه های مرزی ضروری است، افزود: با توجه به اینکه قرنطینه گیاهی سدی در برابر ورود عوامل خسارت زای گیاهی از مناطق آلوده به داخل کشور است این سازمان امیدوار است از ظرفیت این مرز مهم سیستان و بلوچستان برای توسعه بخش کشاورزی و رفع نیازها کشور به محصولات کشاورزی به بهترین نحو استفاده نماید.

وی نظارت دقیق قرنطینه نباتی بر ورود محصولات کشاورزی را ضامن حفظ و افزایش تولید محصولات کشاورزی دانست و گفت: این سازمان آمادگی دارد با کمک به افزایش امکانات و تجهیزات مورد نیاز جهت تسهیلگری و سرعت بخشی به روند صادرات، واردات و ارتقای تجارت محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان با کشورهای دیگر زمینه رونق بیش از پیش آن را فراهم سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز میرجاوه از بهترین پست های قرنطینه نباتات کشور

مرز میرجاوه از بهترین پست های قرنطینه نباتات کشور