مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-17سياسي

امضای تفاهمنامه همکاری مشترک سازمان انرژی اتمی و وزارت آموزش و پرورش


تفاهم نامه همکاری سازمان انرژی اتمی و وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه دومین جشنواره ملی «من فناوری هسته ای هستم» با حضور اعضای کابینه دولت سیزدهم به امضا رسید.

- در اختتامیه دومین جشنواره ملی من فناوری هسته ای هستم انجام شد امضای تفاهمنامه همکاری مشترک سازمان انرژی اتمی و وزارت آموزش و پرورش تفاهم نامه همکاری سازمان انرژی اتمی و وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه دومین جشنواره ملی من فناوری هسته ای هستم با حضور اعضای کابینه دولت سیزدهم به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی من فناوری هسته ای هستم ، تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت آموزش و پرورش با حضور محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش به امضا رسید.

این تفاهم نامه در راستای اجرای نقشه جامع علمی کشور، سند تحول بنیادین و کلیات نظام تربیت استعدادهای برتر آموزش و پرورش مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و با استناد به قانون تاسیس سازمان انرژی اتمی ایران با هدف تعامل اثربخش مدارس و پژوهش سراهای دانش آموزی با مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی این سازمان و گسترش همکاری های مشترک در زمینه های علمی، پژوهشی و فناوری بین سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت آموزش و پرورش امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه همکاری مشترک سازمان انرژی اتمی و وزارت آموزش و پرورش

امضای تفاهمنامه همکاری مشترک سازمان انرژی اتمی و وزارت آموزش و پرورش