مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:362023-07-03فناوري

ربات های تلگرامی چه خطری دارند؟


یکی از مواردی که در پیام رسان خارجی تلگرام وجود دارد و بعضا باعث نارضایتی کاربران شده این است که بدون رضایت یا اطلاع خودشان، در کانال هایی عضو شده اند؛ - جی پلاس، ربات های تلگرامی یکی از قابلیت های پیام رسانی مانند تلگرام هستند که امکان تعامل کاربر با آن ها از طریق ارسال پیام و فرمان های متفاوت وجود دارد.

این برنامه روی یک سرور اجرا می شود و تلگرام هم یک واسط ایمن برای تبادل بین کاربر و برنامه موجود در آن سرور است.

خاصیت کدباز یا Open source بودن تلگرام این اجازه را به برنامه نویسان می دهد که برایش ربات بنویسند و به توسعه این برنامه کمک کنند.

ایسنا نوشت؛ از همان ابتدا با معرفی ربات های تلگرام بحث ها و شایعه های مختلفی در فضای مجازی بر سر خطرناک بودن این ربات ها مطرح شد، اما پاسخ به این سوال را در صورتی می توان داد که ابتدا بدانیم منظورمان از فعالیت مخرب چیست و ربات تلگرام چه توانایی هایی برای انجام فعالیت مخرب دارد.

با بررسی ربات تلگرام می توان فهمید که مانند دیگر کاربران تلگرام یک حساب کاربری است و طبیعتا بیشترین دسترسی که می تواند داشته باشد به اندازه دسترسی های یک کاربر عادی در تلگرام است.

بنابراین هنگامی که از یک ربات تلگرام استفاده می کنیم، آن ربات همان اطلاعاتی را از ما مشاهده می کند که یک کاربر دیگر می بیند که شامل نام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربات های تلگرامی چه خطری دارند؟

ربات های تلگرامی چه خطری دارند؟