مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-22اجتماعي

استقرار سامانه HSE در شهرداری تهران


سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE) شهرداری تهران از استقرار سامانه مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست در شهرداری تهران خبر داد.

- سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE) شهرداری تهران از استقرار سامانه مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست در شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناهید منصوری با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و علی رضا محمودی مدیر کل پشتیبانی شهرداری با هدف استقرار سامانه مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست در شهرداری تهران، افزود: این تفاهم نامه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران با موضوع الزام شهرداری تهران به استقرار سامانه مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست و همچنین مصوبه برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران مبنی بر استقرار نظام مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS) در تعداد 124 رکن شهرداری تهران به امضاء رسید.

منصوری افزود: تاکنون نظام مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS) در تعداد 44 واحد سازمانی شامل مناطق 22 گانه، 13 سازمان و 9 شرکت بطور کامل پیاده سازی شده و واحدهای مذکور موفق به اخذ گواهینامه شده و در حال راهبری و نگهداشت نظام مدیریتی مذکور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار سامانه HSE در شهرداری تهران

استقرار سامانه HSE در شهرداری تهران