مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:052023-06-28سياسي

سه قلوهای بجنوردی زیر چتر حمایتی نهادها قرار گرفتند


خانواده دارای فرزند 3 قلو زیر چتر حمایت دستگاه های علوم پزشکی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی مراسمی صبح چهار شنبه و به مناسبت تولد 3 قلوهای دشتی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه جمعی دیگر از مسئولان، در بیمارستان بنت الهدی بجنورد حضور یافتند و به ملاقات مادر نوزادان رفتند.

حجت الاسلام نوری، امام جمعه بجنورد در این مراسم با تقدیر از حمایت های سرپرست دانشگاه علوم پزشکی از این مادر و نوزادان تازه متولد شده، اظهار کرد: به همه جوان ها ازدواج و فرزندآوری را توصیه می کنیم.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه فرزندان به محض تولد رزق خود را می آورند و اگر قناعت وجود داشته باشد نباید نگران رزق و روزی فرزندان بود، عنوان کرد: فرزندان را به بهانه گرسنه ماندن از بین نبرید.

وی با یادآوری اینکه امروز نیازمند افزایش جمعیت هستیم، بیان کرد: در برهه ای از زمان، افت جمعیتی داشتیم و اکنون نیاز است به فرزند آوری و تأمین نشاط زندگی توجه شود.

حمایت های علوم پزشکی از فرزندآوری جواد شاهین فر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی حمایت از جوانی جمعیت را تکلیف خود می داند، گفت: بسته های خدمتی برای مادران چند قلو زا و ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه قلوهای بجنوردی زیر چتر حمایتی نهادها قرار گرفتند

سه قلوهای بجنوردی زیر چتر حمایتی نهادها قرار گرفتند