مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-10حوادث

دستگیری عامل قتل در جنوب تهران


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل یک پسر جوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: کارکنان انتظامات بیمارستان ضیاییان مرگ مشکوک پسر جوانی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی، از طریق تماس تلفنی به پلیس گزارش کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد پسر حدوداً 17 ساله اهل کشور افغانستان مواجه شدند که از ناحیه گردن، قفسه سینه و کتف هدف ضربات مهلک چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

سرهنگ ولیپور گودرزی گفت: بررسی های اولیه نیز نشان می داد مقتول با همراهی یکی از دوستانش با آمبولانس اورژانس به این بیمارستان منتقل شده است که در نخستین گام او هدف تحقیق قرار گرفت و گفت، قاتل و مقتول هم محله ای بودند اما این اواخر با یکدیگر بخاطر مسائل پیش پا افتاده اختلاف داشتند.

وی افزود: روز حادثه پسر جوان و قاتل در چند مرحله با یکدیگر دعوا کردند اما قاتل که از مقتول کینه به دل گرفته بود او را در خیابان تعقیب کرد و با شروع درگیری مجدد در یک لحظه با ضربات چاقو مرتکب قتل شد و پس از جنایت سریعاً پا به فرار گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل قتل در جنوب تهران

دستگیری عامل قتل در جنوب تهران