مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-16سياسي

صنعت فرش از مزیت های توسعه کردستان است


استاندار کردستان صنعت فرش را یکی از مزیت های مهم در مسیر رشد و توسعه استان دانست و گفت: امیدواریم این ثبت جهانی که با اهتمام مسئولان کشوری و استان شکل گرفته است را بستری برای توجه هرچه بیشتر به این صنعت ارزشمند و شناساندن آن به جامعه جهانی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در مراسم ثبت جهانی فرش سنندج و بیجار اظهار کرد: امروز جهانی شدن فرش سنندج و بیجار را به جشن می گیریم.

استاندار کردستان تصریح کرد: بنا به گفته متولیان امر در این حوزه بی سابقه است که  دو شهر و دو فرش از یک استان باهم ثبت جهانی شوند و این افتخار است.

زارعی کوشا افزود: برای پیشبرد و ارتقا نزدیک ترین راهمان تمرکز بر مزیت هایی است که خداوند به ما ارزانی داده و مردم در طول زمان با سخت کوشی و اهتمام آنها را حفظ و به یادگار گذاشته اند.

وی صنعت فرش را یکی از مزیت های مهم در مسیر رشد و توسعه استان دانست و گفت: امیدواریم این ثبت جهانی که با اهتمام مسئولان کشوری و استان شکل گرفته است را بستری برای توجه هرچه بیشتر به این صنعت ارزشمند و شناساندن آن به جامعه جهانی باشد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تلاش در راستای برون رفت از مشکلاتی که دامن صنعت فرش را گرفته و همچنین گام نهادن در مسیر رشد هرچه بیشتر آن در سطح استان به صورت ویژه دنبال خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت فرش از مزیت های توسعه کردستان است

صنعت فرش از مزیت های توسعه کردستان است