مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-08اقتصادي

پیشنهاد پرداخت حق انشعابات مدارس خیرساز توسط دولت در برنامه هفتم


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، از پیشنهاد پرداخت حق انشعابات مدارس خیرساز به صورت 100 درصدی توسط دولت، در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

- رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، از پیشنهاد پرداخت حق انشعابات مدارس خیرساز به صورت 100 درصدی توسط دولت، در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

حمیدرضا خان محمدی در گفت وگو با ایسنا، با یادآوری اینکه حق انشعاب مدارس خیرساز پیش تر رایگان بود، در بودجه 1402 نیز پیشنهاد 50 درصد رایگان برای این امر داده شد اما نهایتا در قانون بودجه 1402 این امر حذف شد، اظهار کرد: با این حال ما این پیشنهاد را در قانون برنامه هفتم توسعه ارائه داده ایم تا از اعتباراتی که برایمان پیش بینی می کنند، پرداخت حق انشعابات مدارس خیر ساز به صورت 100 درصدی با دولت باشد.

وی توضیح داد: پیشنهاد ما در برنامه هفتم این است که منابعی را در اختیار ما قرار دهند تا در کنار خیری که مدرسه ای می سازد باشیم و پرداخت حق انشعاب این مدارس به صورت 100 درصد با دولت باشد.

خان محمدی همچنین تاکید کرد: این پیشنهاد در حال حاضر در کمیسیون تخصصی تصویب شده اما باید در کمیسیون تلفیق تصویب شود و به صحن برود.

در صورت تصویب پرداخت حق انشعاب مدارس خیر ساز به صورت 100 درصدی با دولت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد پرداخت حق انشعابات مدارس خیرساز توسط دولت در برنامه هفتم

پیشنهاد پرداخت حق انشعابات مدارس خیرساز توسط دولت در برنامه هفتم