مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 22:002023-07-08اقتصادي

افزایش 61 درصدی سود دهی فولاد اکسین خوزستان در فصل بهار تحقق یافت


مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: سوددهی این شرکت در فصل بهار امسال نسبت به دوره مشابه سه سال اخیر افزایش 61 درصدی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهارکرد: فولاد اکسین پس از سه سال با کسب رکوردهای تولیدی، به افزایش سود 61 درصدی در سه ماهه نخست سال جاری دست یافت.

وی همچنین به مقایسه سود این شرکت در خردادماه امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش پرداخت و گفت: فعالیت های تولیدی در فولاد اکسین خوزستان در این دوره زمانی با افزایش 139 درصدی نسبت به پارسال همراه بود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به برنامه بودجه این واحد تولیدی بیان داشت: تاکنون با گذشته سه ماه از سال جاری، سود به دست آمده این شرکت نسبت به برنامه ریزی بودجه امسال 25 درصد افزایش داشته است.

محمدی با تاکید بر اینکه روند سودآوری فولاد اکسین همواره با تلاش مجموعه کارگران و بدنه کارشناسی این شرکت ادامه دارد، افزود: 80 درصد سبد محصولات این واحد صنعتی به تولید ورق های با ارزش افزوده اختصاص دارد که علاوه بر مصارف داخلی، در توسعه تجارت خارجی و ارزآوری برای کشور نقش تاثیرگذاری دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از برنامه ریزی های این واحد صنعتی به منظور تکمیل زنجیره ارزش و تحقق ظرفیت اسمی تولید خبر داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 61 درصدی سود دهی فولاد اکسین خوزستان در فصل بهار تحقق یافت

افزایش 61 درصدی سود دهی فولاد اکسین خوزستان در فصل بهار تحقق یافت