مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-26سياسي

پشتیبانی علمی و پژوهشی فعالیت های قرارگاه 19 دی به مرکز پژوهشی مبنا سپرده شد


تفاهم نامه ای با هدف پشتیبانی علمی و پژوهشی از فعالیت های قرارگاه 19 دی بین سپاه استان قم و مرکز پژوهشی مبنا به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم با حضور در مرکز پژوهشی مبنا و در دیدار با مدیران این مرکز، طی سخنانی عنوان کرد: قم ظرفیت های ناشناخته بسیار زیادی در عرصه علمی و انسانی دارد که قرارگیری آنها در کنار ظرفیت اجرایی می تواند اثرات مثبت زیادی  به بار آورده و به الگویی در سطح کشور تبدیل شود.

وی اضافه کرد: اقدامات مرکز مبنا در حوزه مسأله یابی، بسیار حایز اهمیت است چرا که اگر مسأله بدرستی شناخته نشود نمی توان انتظار داشت که مشکل و چالش مورد نظر بدرستی حل شود.

فرمانده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: مباحث مربوط به آینده پژوهی و نظام جامعه خانواده نیز از عرصه های مهمی است که به حمدالله مرکز مبنا به آنها ورود پیدا کرده است.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: اگر جهاد تبیین در شرایط و زمان خود به خوبی انجام می شد بسیاری از حوادث و اتفاقات سالهای اخیر رخ نمی داد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به نیاز فعالیت های منسجم تبینی ذیل قرارگاه جهاد تبیین در بعد استانی، تصریح کرد: جهاد تبیین از مسائل و مباحث مهمی است که باید همه مسوولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی علمی و پژوهشی فعالیت های قرارگاه 19 دی به مرکز پژوهشی مبنا سپرده شد

پشتیبانی علمی و پژوهشی فعالیت های قرارگاه 19 دی به مرکز پژوهشی مبنا سپرده شد