مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-26حوادث

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در تبریز


سرپرست پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند سارقان ساختمان های نیمه کاره و کارخانجات متروکه با کشف 24 فقره پرونده سرقت به ارزش هشت میلیارد ریال در شهر تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند سارقان ساختمان های نیمه کاره و کارخانجات متروکه با کشف 24 فقره پرونده سرقت به ارزش هشت میلیارد ریال در شهر تبریز خبر داد.

سرهنگ ابراهیم خلیل عبدلی در تشریح این خبر گفت: در پی وصول شکایات متعدد سرقت از داخل اماکن خصوصی، موضوع به لحاظ حساسیت در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی صحنه های وقوع جرم و تحقیقات میدانی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی سه نفر از اعضای باند شدند که متهمین با تعقیب و مراقبت شبانه روزی در عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان مقادیر زیادی اموال مسروقه از قبیل دینام، شیرآلات، سیم برق و ابزار ساختمانی کشف و به پلیس آگاهی انتقال شد.

سرهنگ عبدلی با بیان اینکه در این رابطه دو نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند، افزود: در تحقیقات انجام شده متهمین به 24 فقره سرقت اعتراف کردند؛ ارزش مالی اموال مسروقه مکشوفه بالغ بر هشت میلیارد ریال می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در تبریز

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در تبریز