مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-03سياسي

ثبت بیش از 6 هزار سند ازدواج در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته در این استان در حوزه ازدواج 6 هزار و 777 مورد سند تنظیم و یک هزار و 712 مورد طلاق ثبت شده است.

- علی اصغر سلیمان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یکی از ادارات حاکمیتی زیرمجموعه قوه قضاییه است که در حال فعالیت است و اصل کار این سازمان تثبیت مالکیت اشخاص در اراضی و املاک تحت تصرف خود است.

وی با بیان اینکه ما سه حوزه کاری املاک، اسناد و امور اداری داریم تصریح کرد: در حوزه املاک، از دو سال گذشته حدنگاری اراضی کشاورزی آغاز شد این در حالی است که برای 100 درصد اراضی ملی و دولتی سند مالکیت صادر شده و در حال حاضر در محدوده شهرها و روستاها قوانین در حال اجرا است.

سلیمان بیان داشت: قانون ساماندهی برای شهرها و روستاهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و قانون صدور سند مالکیت برای شهرها و اراضی شهری یا همان قانون تعیین تکلیف اراضی شهری فاقد سند در حال اجرا است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در اراضی کشاورزی تاکنون از مجموع 216 هزار هکتار اراضی کشاورزی سطح استان 75 هزار هکتار تثبیت و برای آن سند مالکیت چه به صورت مشاعی و چه تک برگ به نام مالکین صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 6 هزار سند ازدواج در چهارمحال و بختیاری

ثبت بیش از 6 هزار سند ازدواج در چهارمحال و بختیاری