مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-18اجتماعي

آماده باش و تمهیدات پلیس برای محرم/ گل مالی پلاک خودروها ممنوع


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن اعلام آماده باش و تشدید تمهیدات پلیس برای ماه محرم توصیه ها و هشدارهای ایمنی و ترافیکی را نیز به مردم و عزاداران ارائه کرد.

- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن اعلام آماده باش و تشدید تمهیدات پلیس برای ماه محرم توصیه ها و هشدارهای ایمنی و ترافیکی را نیز به مردم و عزاداران ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدحسین حمیدی در نشستی که صبح امروز برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری حضرت سید الشهداء (ع) اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی تسهیلات ویژه ای را برای تسهیل تردد در ایام عزاداری و به خصوص ساعت پایانی شب و همچنین ارتقای ایمنی عزاداران اتخاذ کرده است و در همین راستا نیز در تمامی این شب ها ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده باش صددرصد خواهند بود.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور در کنار دسته های عزاداری و هیات ها و تکایا و همچنین محل های پر تجمع عزاداری مستقر خواهند بود، گفت: علاوه بر آن هماهنگی ها و آموزش های لازم با اکثر هیات ها و تکایا انجام شده و توصیه های ترافیکی لازم به همیاران انتظامی آنان ارائه شده است.

وی در ادامه توصیه ها و هشدارهایی را نیز به عزاداران ارائه کرد و گفت: گاهی اوقات در ایام محرم شاهد گل مالی خودروها هستیم، این اقدام به هیچ عنوان نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش و تمهیدات پلیس برای محرم/ گل مالی پلاک خودروها ممنوع

آماده باش و تمهیدات پلیس برای محرم/ گل مالی پلاک خودروها ممنوع