مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 17:512023-07-22فرهنگي

بهار امسال مردم چند میلیون بلیت از سینما تیکت تهیه کردند؟ + جزییات


​«سینماتیکت» که نام آشنایی برای دوستداران سینماست، چند سالی می شود که در زمینه بلیت رویدادهای فرهنگی-هنری امکان رزرو و خرید را فراهم کرده است.

- طبق این گزارش، ماه فروردین، پرفروش ترین ماه فصل بهار برای سینماتیکت بوده و در مجموع در این فصل 3 میلیون و 85 هزار و 719 بلیت خریداری شده که بیش از یک میلیون آن به اولین ماه سال اختصاص دارد و یک سوم آن مربوط به خرید بلیت در شهرستان هاست.

شاید جالب باشد که بدانید هر کدام از فیلم های روی پرده چه سهمی از این آمار داشتند، طبق اعلام سینماتیکت فسیل با 1 میلیون و 723 هزار و 379 بلیت فروخته شده در صدر پرفروش های بهار قرار دارد.

در ادامه سه کام حبس با 179 هزار و 930 قطعه بلیت دومین فیلم پرفروش و ملاقات خصوصی هم با فروش حدود 140 هزار بلیت در رتبه سوم قرار دارد.

انتخاب سینما برای دیدن فیلم ها هم از آن اتفاقاتی است که هر کس با در نظر گرفتن معیاری مشخص سراغش می رود.

اگر برای شما هم سوال باشد که کدام سینما صدرنشین لیست انتخاب شده هاست، باید بگوییم که در بین سینماها پردیس سینمایی کوروش با 209 هزار و 484 بلیت فروخته شده در صدر انتخاب مخاطبان سینما تیکت قرار دارد و پردیس سینمایی ایران مال هم با بیش از 204 هزار بلیت دومین سینمای مورد استقبال مخاطبان در این سایت محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهار امسال مردم چند میلیون بلیت از سینما تیکت تهیه کردند؟ + جزییات

بهار امسال مردم چند میلیون بلیت از سینما تیکت تهیه کردند؟ + جزییات