مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-22اقتصادي

کمپ گردشگری ازنا تجهیز می شود


کمپ گردشگری شهرستان ازنا تجهیز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان امروز شنبه در گفت وگو با رسانه ها از اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار به منظور ایجاد سرویس بهداشتی در محل کمپ ازنا خبر داد و اظهار داشت: در راستای توسعه صنعت گردشگری در لرستان این میزان اعتبار به منظور ایجاد سرویس بهداشتی در محل کمپ ازنا اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: شهرستان ازنا با داشتن ظرفیت های ویژه گردشگری از جمله تونل برفی ، آبشار عروس ، رودخانه ماربره ، روستای دره تخت ، روستای دربند ، بقعه امامزاده قاسم ، امامزاده آقاپیرعباد ، غار ماهی کور و کشاورزی حاصلخیز نیازمند توجه ویژه برای جذب و اقامت گردشگران است که در این راستا تجهیز کمپ گردشگری ازنا نیز در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، عنوان کرد: شهر ازنا در شرق استان لرستان در دشت جاپلق قرار گرفته و از جنوب به اشترانکوه، از غرب به دربند، از شرق به امامزاده قاسم و از شمال به مؤمن آباد منتهی می شود.

حسن پور با اشاره به اینکه شهرستان ازنا دارای 106 تپه باستانی است، افزود: عمده این تپه های باستانی که قدمت آنها به عصر مفرغ و آهن باز می گردد و نشان از تاریخ و تمدن این منطقه است در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ گردشگری ازنا تجهیز می شود

کمپ گردشگری ازنا تجهیز می شود