مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:382023-07-12اقتصادي

لزوم تشدید نظارت بر زنجیره تامین و توزیع مرغ در رشت


سرپرست فرمانداری رشت برلزوم تشدید نظارت بر زنجیره تامین و توزیع مرغ در شهرستان تاکید کرد و گفت: برای ساماندهی و نظم بخشی به بازار، روزانه 117 تن مرغ در شهرستان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیا عاشوری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با اشاره به تأکید دولت مبنی بر در میان گذاردن صادقانه مسائل با مردم و تلاش در به حداقل رساندن آسیب ها، اظهار کرد: رهاشدگی بازار به خصوص در زمینه عرضه اقلام اساسی پذیرفته نیست.

وی افزود: در راستای سیاست های ابلاغی دولت با هرگونه افزایش خودسرانه و خارج از برنامه قیمت ها و اخلال در توزیع عادلانه اقلام به طور جدی برخورد خواهد شد.

عاشوری با اشاره به تکلیف 98 تنی توزیع روزانه مرغ در سطح شهرستان رشت افزود: برای ساماندهی و نظم بخشی به بازار، مازاد بر تکلیف قانونی، روزانه 117 تن مرغ در شهرستان توزیع می شود.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه زنجیره تأمین و توزیع مرغ به شدت مورد نظارت قرار بگیرد، گفت: با وجود این حجم توزیع، نباید در سطح بازار شهرستان رشت با معضل کمبود مرغ مواجه باشیم.

عاشوری با تاکید بر لزوم جدیت و استمرار بازرسی و نظارت دستگاه های متولی از سطح بازار، بیان کرد: با برنامه ریزی، انسجام و تعامل به گونه ای عمل شود تا زنجیره تولید و توزیع در رصد کامل نظارتی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشدید نظارت بر زنجیره تامین و توزیع مرغ در رشت

لزوم تشدید نظارت بر زنجیره تامین و توزیع مرغ در رشت