مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-18اجتماعي

سازماندهی 30 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر ایلام برای ایام اربعین


مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: 30 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان برای خدمات رسانی به زائران ارربعین امسال آماده هستند.

- غلامرضا علی محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 30 پایگاه هلال احمر شامل 18 پایگاه ثابت و 12 پایگاه موقت در ایام اربعین امسال به زائرین سیدالشهدا  خدمت رسانی خواهند کرد.

وی افزود: امسال 2 پایگاه شامل یک پایگاه موقت و یک پایگاه ثابت به پایگاه های امدادرسان ایام اربعین اضافه کرده ایم که پایگاه ثابت در محل 3 راهی کارزان بنا شده و امسال ساختمان آن به بهره برداری رسید و تجهیزات مورد نیاز آن نیز شامل آمبولانس و سایر ملزومات، تأمین و در آن مستقر شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام اظهار کرد: همچنین 2 فروند بالگرد، 40 دستگاه آمبولانس، 14 دستگاه خودروی نجات، 20 دستگاه خودروی امدادی سبک، 12 دستگاه موتورسیکلت، 7دستگاه خودروی امدادی سنگین و 2 دستگاه خودروی ارتباطات، برای این ایام در نظر گرفته شده است.

علیمحمدی اضافه کرد: علاوه بر تعداد 150 نفر کارکنان هلال احمر استان، 800 نفر از داوطلبین تخصصی در حوزه امداد و نجات نیز در پایگاه های امداد و نجات جاده ای، کوهستان و تیم های تخصصی واکنش سریع و امداد و نجات موتوری برای اربعین به کارگیری خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی 30 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر ایلام برای ایام اربعین

سازماندهی 30 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر ایلام برای ایام اربعین