مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 21:052023-07-17اقتصادي

ساخت 1100 واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ساخت هزار و 100 واحد مسکونی در استان آغاز شد که بیش از 60 درصد آن مربوط به شهرستان جم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد هادی رستمیان عصر دوشنبه در آیین ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان جم اظهار داشت: عزم دولت برای توسعه ساخت مسکن در سطح کشور جدی است و طرح های متعددی در این زمینه در دست اجرا است.

وی از ساخت واحدهای مسکونی در شهرها و روستاها به عنوان یکی از این طرح ها یاد کرد و افزود: نوسازی و بازسازی بافت فرسوده، طرح خود مالک، واگذاری زمین مسکونی به خانواده های دارای 3 فرزند به بالا و مددجویان نهادهای حمایتی در نقاط مختلف استان آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: در دهه امامت و ولایت یک هزار قطعه هر کدام به مساحت 200 متر مربع به صورت رایگان در قالب قرارداد به مشمولان قانون جوانی جمعیت واگذار شد.

وی گفت: علاوه بر آن واگذاری زمین مسکونی به اقشار مختلف مردم دارای شرایط لازم، در بخش های مختلف جامعه ایثارگری، نخبگان، هنرمندان، اصحاب رسانه، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و دیگر حوزه ها به زودی در استان بوشهر آغاز می شود.

ساخت 670 واحد در جم رستمیان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان جم خاطرنشان کرد: در آغاز گام پنجم طرح نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 1100 واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شد

ساخت 1100 واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شد