مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 15:092023-07-12سياسي

حقوق مردم سردشت در مجامع حقوق بشر پیگیری می شود


دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی گفت: استیفای حقوق مردم مظلوم ایران به ویژه قربانیان فاجعه شیمایی سردشت و بازنشر آن در مجامع حقوق بشر را پیگیری خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سکینه سادات پاد ظهر چهارشنبه در جریان سفر به سردشت اظهار کرد: سفر یک روزه به سردشت به مناسبت گرامیداشت فاجعه بمباران شیمیایی هفتم تیر سال 1366 این شهرستان صورت گرفته تا بتوانیم گزارش ویژه و متفاوتی از این حادثه تلخ تهیه کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس هدف تعیین شده از طرف رییس جمهور گزارش واقعه هفتم تیر مطابق با استاندارهای جهانی حقوق بشر تهیه و در مجامع بین المللی از آن دفاع خواهد شد.

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی با اشاره به اینکه این سفر جنبه حقوقی دارد، اضافه کرد: استیفای حقوق مردم مظلوم ایران به ویژه قربانیان فاجعه شیمایی سردشت و بازنشر آن در مجامع حقوق بشر را پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کشور ما همواره در بخش حقوق بشری مورد ظلم استکبار جهانی قرار گرفته است، افزود: در این سفر هیئتی از وزارت امور جامعه ژاپن نیز همراه ما هستند تا تجربیات آنان نیز در ارائه گزارش جامع تر از این حادثه تهیه و تأثیرگذاری بیشتری در رسوایی مدافعان دروغین حقوق بشر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق مردم سردشت در مجامع حقوق بشر پیگیری می شود

حقوق مردم سردشت در مجامع حقوق بشر پیگیری می شود