مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-19اجتماعي

روایتگر اول فرهنگ و هنر اصیل خود باشیم


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی، با اشاره به سابقه تمدنی و فرهنگی ایران زمین و با بیان این که باید روایتگر اول این فرهنگ و تمدن باشیم، - گفت: این سرزمین حرف های بسیاری در حوزه فرهنگ و هنر دارد که باید عرصه های مختلف آن کاوش شده و ناگفته های آن برای نسل های آینده بازگو و بازتعریف شود.

زهرا کوهی، چهارشنبه 28 تیرماه، در نشست مد و لباس ایرانی اسلامی در حاشیه نمایشگاه مد و لباس تولیدات دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز در باغ کمال، با تاکید بر فرامرزی بودن هنر و با اشاره به این که فراتر از مرزها اندیشیدن به ما کمک خواهد کرد تا برای همه زمان ها حرفی برای گفتن داشته باشیم و ماندگار شویم، افزود: ریشه این ماندگاری نیز در آن است که طبق فرموده امیرالمومنین(ع) بدانیم از کجا آمده ایم، در کجا قرار داریم و به کجا خواهیم رفت.

وی با اشاره به آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در باغ کمال تبریز توسط دانشجویان هنرمند، گفت: این خلاقیت، احساس و استفاده از هنرهای ترکیبی می تواند راهگشای مسیر خوبی در عرصه تولید پوشاک و هنرهای جدید باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی، خطاب به دانشجویان هنرمند، مطالعه کتاب خاطرات سفیر را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: این کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتگر اول فرهنگ و هنر اصیل خود باشیم

روایتگر اول فرهنگ و هنر اصیل خود باشیم