مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-28اقتصادي

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در یاسوج با حذف دلالان و واسطه ها


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد به آخرین نمایشگاه برگزار شده اشاره کرد و گفت: هم اکنون نمایشگاه گل و گیاه در مصلای بزرگ یاسوج با 87 غرفه در حال برگزاری است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ مدتی است که برگزاری نمایشگاه های مختلف توسط شرکت نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد رونق دو چندانی گرفته و همه وقته شاهد برپایی نمایشگاه در سطح استان هستیم و متمایز از گذشته این نمایشگاه ها برگزار می شود.

در همین خصوص سیروس باقری مدیرعامل شرکت نمایشگاه های دائمی استان  به آخرین نمایشگاه برگزار شده اشاره کرد و گفت: هم اکنون نمایشگاه گل و گیاه در مصلای بزرگ یاسوج با 87 غرفه در حال برگزاری است که گل های تزیینی و آپارتمانی همچنین در نمایشگاه گیاهان دارویی و کاکتوس ها در معرض دید عموم قرار گرفته اند و در این بین 5 تولید کننده هم استانی نیز فعالیت می کنند.

وی به با اشاره به فعالیت دوران مدیریت خود در یک سال و 40 روز اخیر گفت: در همه این مدت به دنبال ارتقا سطح برگزاری نمایشگاه ها در استان بودیم و بیشترین عزم خود را برای حضور تولید کنندگان در نمایشگاه ها قرار داده ایم.

این مسئول به دلایل حضور تولید کنندگان اشاره کرد و افزود: اول اینکه تولید کنندگان بدون حضور واسطه ها و با حذف دلالان با کمترین قیمت ممکن اجنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در یاسوج با حذف دلالان و واسطه ها

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در یاسوج با حذف دلالان و واسطه ها