مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:402023-07-12اجتماعي

اجرای مؤثر طرح «نماد» عامل کاهش مشکلات رفتاری دانش آموزان


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: اجرای مؤثر طرح «نماد» کاهش مشکلات رفتاری و آسیب های اجتماعی دانش آموزان را در بر دارد.

- کرج- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: اجرای مؤثر طرح نماد کاهش مشکلات رفتاری و آسیب های اجتماعی دانش آموزان را در بر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار فتح اللهی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه هماهنگی- اجرایی برنامه نماد در استان البرز بر تأثیر مشارکت والدین در اجرای طرح ها و برنامه ها به ویژه برنامه نماد تاکید و اظهار کرد: در امر پیشگیری و انجام حمایت های تخصصی در حوزه های مختلف مشاوره نیازمند استفاده از ظرفیت های سایر دستگاه ها و نهادها بوده و همکاری بین بخشی در این زمینه ضروری است.

وی بیان کرد: موضوع آسیب های اجتماعی جدی است و این آسیب ها خود می توانند مسائل و معضلات جدیدی را ایجاد نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: اجرای مؤثر طرح نماد، کاهش مشکلات رفتاری و آسیب های اجتماعی را در بر دارد و هر عضو کارگروه در نقش خود می تواند با پیگیری درست و به موقع، بر روند اجرای این طرح فعالیت مثبت و اثرگذار داشته باشد.

وی در راستای اجرای بهتر طرح نماد، خدمات خط نماد 1570 را مورد توجه قرار داده و بر لزوم اطلاع رسانی به دانش آموزان، والدین و معل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مؤثر طرح «نماد» عامل کاهش مشکلات رفتاری دانش آموزان

اجرای مؤثر طرح «نماد» عامل کاهش مشکلات رفتاری دانش آموزان