مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-14سياسي

شالوده تربیت کودک در خانواده اتفاق می افتد


امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه خانواده پرورش دهنده نسل آینده است، گفت: اسلام اولین گام تربیت را در خانواده می بیند و شالوده تربیت در خانواده اتفاق می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد، گفت: خانواده کانون مقدسی است که خدا برای بندگانش مقرر کرده تا در کنار یکدیگر انس بگیرند و به آرامش برسند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه خانواده پرورش دهنده نسل آینده است، خاطرنشان کرد: اسلام اولین گام تربیت را در خانواده می بیند و شالوده تربیت در خانواده اتفاق می افتد، همچنین منش پدر و مادر و سایر اعضای خانواده بر شخصیت فرزند اثر می گذارد.

وی افزود: امرار معاش خانواده و مسیر تهیه آن تاثیر شگرفی بر تربیت فرزندان دارد و نمی توان آن را نادیده گرفت، آثاری که لقمه حرام بر زندگی افراد می گذارد غیر قابل انکار است.

فاطمی ادامه داد: نحوه انعقاد نطفه، شیر مادر و همنشین نیز از مواردی هستند که بر تربیت کودک و حیای وی تاثیر دارد لذا پدرها و مادرها باید این موارد را جدی بگیرند و از ورود تقلب و پلیدی به زندگی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به ضرورت رعایت حجاب بیان کرد: خانواده ها باید با مهربانی، نوازش و فرهنگ درست حجاب را در خانواده نهادینه کنند و تا زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شالوده تربیت کودک در خانواده اتفاق می افتد

شالوده تربیت کودک در خانواده اتفاق می افتد