مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-04سياسي

تقاضای «تایم اوت» برای «پیرمرد پرحاشیه» مجلس


حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عصر ایران نوشت: در خبرها آمده است که یک ماه پس از مناظره خودرویی میرسلیم و رشیدی کوچی (هر دو نماینده مجلس) ، میرسلیم، شکواییه ای به دفتر قائم مقام صداو سیما ارسال و در یکی از بندهای آن نوشته است:  رشیدی کوچی در مناظره از خودروهای داخلی به عنوان آشغال های داخلی نام برده که بی احترامی محرز به ساحت ‎رهبر معظم انقلاب است.

در باب کیفیت مفتضح خودروهای داخلی، بسیار نوشته ایم و نوشته اند و البته آنچه به جایی نرسیده و بعد از این هم با وجود امثال مصطفی میرسلیم نخواهد رسید، فریاد است! لذا به این موضوع تکراری و اظهر من الشمس ورود نمی کنیم ، بلکه این سخن میر سلیم را از زاویه ای جدی تر می کاویم:مصیبتی به نام تفکرات عجیب الخلقه  این یک جمله میرسلیم، بیان آشکاری از پدیده تفکرات عجیب الخلقه در این کشور است که می توانند هر چیزی را به غیرمنطقی ترین و عجیب ترین و نچسب ترین شکل ممکن تفسیر کنند و بر اساس همان تفسیر دور از دهن ، تصمیم بگیرند و عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای «تایم اوت» برای «پیرمرد پرحاشیه» مجلس

تقاضای «تایم اوت» برای «پیرمرد پرحاشیه» مجلس