مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-01حوادث

کشف بیش از 22 کیلوگرم مواد مخدر در رشت


رییس پلیس مواد مخدر گیلان از کشف بیش از 22 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در رشت خبر داد و گفت: 2 متهم در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی احمدپور امروز شنبه در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: پلیس با اقدامات فنی، رد متهم و همدستش را حین جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودرو سواری کوییک در شهرستان رشت پیدا کرد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان تصریح کرد: خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن 22 کیلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ احمدپور ادامه داد: قاچاقچی 37 ساله به همراه همدست 35 ساله اش دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

وی مواد مخدر را ریشه و بستر شکل گیری آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود: پلیس با تمام توان در مسیر مبارزه با مواد مخدر و آثار شوم اعتیاد گام برمی دارد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 22 کیلوگرم مواد مخدر در رشت

کشف بیش از 22 کیلوگرم مواد مخدر در رشت