مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-04اجتماعي

حمایت از محیط زیست دریا با بکارگیری توان عملیاتی سازمان بنادر


معاون دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از محیط زیست دریا با بکارگیری توان عملیاتی سازمان بنادر حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل مکی زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به حساسیت زیست محیطی و مجاورت در منطقه تردد دریایی TSS تنگه هرمز ازیک سو و نظر به خطرات وقوع سوانح منجر به آلودگی نفتی از منظر دیگر، تجهیزات مقابله توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان تامین شده است.

مکی زاده افزود: تجهیزات این مرکز شامل بوم های مهار آلودگی از نوع فنس بوم- بوم کرتین (بوم های پرشده از هوا) و بوم های جاذب اسفنجی و پمپ‎های انتقال مواد نفتی از سطح آب به مخازن نگهداری آلودگی است.

وی ادامه داد: همچنین انواع مواد شیمیایی پراکنده آلودگی نفتی و ورق های جاذب مواد نفتی در انبار سرپوشیده و در بخش شناوری نیز شناورهای جستجو و نجات دریایی و پاکسازی آلودگی دریا در بندرگاه یاد شده مستقر شده است.

معاون دریایی اداره کل بنادر ودریانوردی هرمزگان گفت: بر اساس تفاهم نامه همکاری دوجانبه با سازمان منطقه آزاد کیش، مکان نگهداری تجهیزات اضطرار در دریا و مقابله با آلودگی نفتی در اختیار مرجع استانی (اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان) قرار می گیرد و انواع تجهیزات و شناورهای مرتبط نیز توسط اداره کل بنادر استان تامین خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از محیط زیست دریا با بکارگیری توان عملیاتی سازمان بنادر

حمایت از محیط زیست دریا با بکارگیری توان عملیاتی سازمان بنادر