مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 22:052023-07-06سياسي

مراسم دستی برای بیعت در باغ کتاب برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا حق جویی مدیر پایگاه تابستانه مجموعه باغ کتاب تهران روز پنجشنبه در حاشیه ویژه برنامه های شب عید غدیر خم گفت: - مدیر پایگاه تابستانه مجموعه باغ کتاب تهران از اجرای ویژه برنامه های این مجموعه در شب عید غدیر خم خبر داد و گفت: قطار دانایی با حضور پرشور کودکان به حرکت در افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا حق جویی مدیر پایگاه تابستانه مجموعه باغ کتاب تهران روز پنجشنبه در حاشیه ویژه برنامه های شب عید غدیر خم گفت: در کنار به حرکت افتادن قطار دانایی جمعی از کودکان دست بیعت به هم دادند و در شب عید غدیر خم دست برادری به یکدیگر تقدیم کردند.

مدیر پایگاه تابستانه مجموعه باغ کتاب تهران افزود: از صبح امروز نیز ویژه برنامه های نمایشی و تعاملی ترکیبی از موسیقی، نمایش و هنر تجسمی با شعار دست، آب، آگاهی و کتاب برگزار شد.

حق جویی ادامه داد: مسابقه بزرگ کیک پزی از دیگر ویژه برنامه های باغ کتاب بود که پس از داوری از سه کیک پز برتر این مسابقه تجلیل شد.

به گفته وی، اجرای موسیقی و اکران فیلم سینمایی بطور رایگان از دیگر ویژه برنامه های عید غدیر بود.

مدیر پایگاه تابستانه مجموعه باغ کتاب تهران همچنین از برپایی غرفه های شادمانه ویژه کودکان خبر داد و گفت: در این غرفه ها کودکان در یک فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم دستی برای بیعت در باغ کتاب برگزار شد

مراسم دستی برای بیعت در باغ کتاب برگزار شد