مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 20:002023-06-24سياسي

فعالیت 100 طلبه مسلط به زبان خارجی در حوزه گردشگری مذهبی یزد


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری مذهبی دراین استان، گفت: در حال حاضر 100 طلبه مسلط به زبان خارجی در حوزه گردشگری مذهبی استان یزد فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی عصر امروز در نشست خبری که به منظور بزرگداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، برگزار شده است، اظهار کرد: تقویت جایگاه مساجد به عنوان محلی برای ساماندهی مسائل و دغدغه های روز جامعه از جمله اولویت های اجرایی این سازمان است.

وی افزود: هر میزان که مسجد بتواند به عنوان اصلی ترین نهاد در محلات نقش آفرینی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشد، فرآیند توسعه همه جانبه بیشتر و بهتر انجام می شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه با بیان این که نقش مساجد باید به عنوان دستگاه فرهنگی در محلات نقش آفرینی کنند، گفت: ما در تلاشیم تا نقش امام مسجد را در محلات پررنگ تر کرده و نظارت لازم برای پویایی بیش از پیش مساجد را تقویت کنیم.

حجت الاسلام نجیمی امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر اولویت های جدی سازمان تبلیغات اسلامی در استان یزد دانست و بیان کرد: امر به خوبی اولین فرمان است اگر دستگاه فرهنگی به درستی آن را اجرایی کند نوبت به انجام منکرات نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 100 طلبه مسلط به زبان خارجی در حوزه گردشگری مذهبی یزد

فعالیت 100 طلبه مسلط به زبان خارجی در حوزه گردشگری مذهبی یزد