مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-11سياسي

افزایش کشف پرونده های سازمان یافته قاچاق در اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امسال تمرکز کشف کالای قاچاق بر روی پرونده های کلان و سازمان یافته بود که با افزایش صددرصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

- سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یکی از راه های تحقق شعار مهار تورم، رشد تولید که از سوی مقام معظم رهبری برای سال جاری انتخاب شده مبارزه با قاچاق کالا و ارز است و به همین دلیل فراجا از ابتدای سال این موضوع را به صورت جدی دنبال کرده و در اولویت برنامه های خود قرار داد.

وی افزود: جلسات قرارگاه مبارزه با کالای قاچاق فرماندهی انتظامی استان اصفهان به صورت مرتب و منظم و با حضور نمایندگان سایر دستگاه ها و نهادها برگزار شده و با همکاری و هم افزایی خوبی که ایجاد شده شاهد افزایش برخورد با قاچاقچیان کالا نسبت به سال گذشته بودیم.

هاشمی فر گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مأموران پلیس امنیت اقتصادی و سایر بخش ها و یگان های انتظامی استان در مدت 3 ماهه سال جاری 4 هزار میلیارد ریال انواع محموله های کالای خارجی قاچاق حین ورود به استان اصفهان شناسایی و کشف شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال 137 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کشف پرونده های سازمان یافته قاچاق در اصفهان

افزایش کشف پرونده های سازمان یافته قاچاق در اصفهان