مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-25سياسي

ساماندهی آسیب های اجتماعی محلات، از طریق رونق بخشی به مساجد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در تلاش برای جایگزین کردن واژه امام محله به جای امام جماعت هستیم، - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه در تلاش برای جایگزین کردن واژه امام محله به جای امام جماعت هستیم، گفت: وظایف متعددی برای امام محلات در نظر گرفته شده که از مهمترین آنها می توان به ورود به مسائل اجتماعی و فرهنگی محلات اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در تلاش برای جایگزین کردن واژه امام محله به جای امام جماعت هستیم، اظهار داشت: وظایف متعددی برای امام محلات در نظر گرفته شده که از مهمترین آنها می توان به ورود به مسائل اجتماعی و فرهنگی محلات اشاره کرد.

وی با تاکید بر لزوم رونق بخشیدن به مساجد عنوان کرد: از طریق رونق بخشی به مساجد، می توان آسیب های اجتماعی محلات را تا حد زیادی ساماندهی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به تشکیل کمیته رسیدگی به امور مساجد در یزد بیان کرد: به توصیه نماینده ولی فقیه در استان، کمیته رسیدگی به امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی آسیب های اجتماعی محلات، از طریق رونق بخشی به مساجد

ساماندهی آسیب های اجتماعی محلات، از طریق رونق بخشی به مساجد