مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-16اقتصادي

اقدامات به موقع در بالا آمدن آب های سطحی در زنجان صورت پذیرد


بایستی در راستای برون رفت از مشکلات ناشی از بالا آمدن ارتفاع آب های سطحی در برخی از نقاط شهر زنجان، تدابیر و اقدامات به موقع از سوی متولیان مربوطه امر صورت پذیرد.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: بایستی در راستای برون رفت از مشکلات ناشی از بالا آمدن ارتفاع آب های سطحی در برخی از نقاط شهر زنجان، تدابیر و اقدامات به موقع از سوی متولیان مربوطه امر صورت پذیرد.

پرویز خالقی صبح امروز (25 تیرماه) در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان زنجان، تاکید کرد: پروژه های دفع فاضلاب شهری به ویژه طرح بهسازی شبکه توزیع آب شرب شهر زنجان بایستی در راستای جلوگیری از هدررفت منابع و نفوذ آب تصفیه شده به آب خوان زیرزمینی زنجان هرچه سریعتر تکمیل شود.

وی همچنین یکی از دلایل بروز بالاآمدگی آب های سطحی در شهر زنجان را انسداد مسیر قنات های زیرزمینی بر اثر ساخت وسازها دانست و افزود: برای جلوگیری از بروز مسائل احتمالی، بایستی اقدامات تحقیقاتی و بویژه عملیاتی سریعاً انجام شود.

فرماندار زنجان با اشاره به سیاستهای راهبردی بازآفرینی پایدار شهری، تصریح کرد: بایستی علاوه بر حفظ وضع موجود از منظرهای عمرانی و زیرساختی، به گونه ای در مسیر تدوین برنامه های توسعه ای و زیربنایی گام برداریم تا در کنار گسترش شهری، لزوماً شاهد امکانات زیربنایی و عمومی باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات به موقع در بالا آمدن آب های سطحی در زنجان صورت پذیرد

اقدامات به موقع در بالا آمدن آب های سطحی در زنجان صورت پذیرد