مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-10سياسي

30 سری کمک جهیزیه به نوعروسان اهدا شد


قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت و سالروز ولادت امام موسی کاظم (ع) 30 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد اردبیل اهدا شد.

- اردبیل- قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت و سالروز ولادت امام موسی کاظم (ع) 30 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد اردبیل اهدا شد.

فرشید موفق در حاشیه مراسم اهدای این جهیزیه ها که در مسجد امام موسی کاظم (ع) اردبیل برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با همکاری مرکز نیکوکاری محسنین و همراهی خیرین این جهیزیه ها تهیه و تقدیم نوعروسان شد تا زوجین زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی ارزش 3 سری جهیزیه اهدایی را به زوجین تحت پوشش کمیته امداد 450 میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: نظیر این مراسم در شهرهای مختلف استان برگزار و در ایام عید غدیرخم و دهه امامت و ولایت جهیزیه و اقلام مورد نیاز نوعروسان به آنها اهدا شد.

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل افزود: کمیته امداد با تقدیم این جهیزیه ها امیدوار است تا زمینه آغاز زندگی مشترک خانواده ها را فراهم کرده و به تحکیم بنیان این خانواده ها کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 سری کمک جهیزیه به نوعروسان اهدا شد

30 سری کمک جهیزیه به نوعروسان اهدا شد