مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 21:072023-07-11اقتصادي

روایت عیدانه بانوی جهادگر مشهدی به کودکان حاشیه شهر


یک بانوی نیکوکار جهادی با فروش طلاهای خود به ارزش 105 میلیون تومان بخشی از آرزوهای کودکان نیازمند حاشیه شهر مشهد را در عیدانه جشن و شادمانی عید غدیر و در قالب پویش از علی(ع) بخواه برآورده کرد.

- مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد با اعلام این اقدام جهادی، اظهارکرد: در ایام اعیاد قربان تا غدیر، یکی از خواهران جهادگر گروه با توجه به اینکه جزو قشر متوسط جامعه هستند و خواستند که گمنام بمانند، طلاهای خود را به ارزش 105 میلیون تومان فروختند و در اختیار این گروه جهادی قرار دادند تا برای کودکان حاشیه شهر طی جشنی در ایام دهه ولایت و امامت که در حسینیه حضرت ابالفضل(ع) برگزار شد، هزینه شود.

یحیی میرزایی، ادامه داد: یکی از خواسته های این بانوی جهادگر پرسیدن آرزوهای بچه ها بود که بر همین اساس مبلغی که در اختیار ما قرار گرفت با عنوان هدیه از طرف آقا امیر المومنین در قالب پویش از علی(ع) بخواه برای برآوردن بخشی از آرزوی کودکان نیازمند حاشیه شهر مشهد هزینه شد.

وی اضافه کرد: گروه جهادی شهید ابراهیم هادی با 200 نفر جوان انقلابی اعم از خواهر و برادر در حوزه های مختلف پزشکی، فرهنگی، عمرانی در حاشیه شهر مشهد و روستاهای محروم استان خراسان رضوی فعالیت دارند و امیدواریم فرهنگ بزرگداشت اعیاد همانند غدیر خم در تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت عیدانه بانوی جهادگر مشهدی به کودکان حاشیه شهر

روایت عیدانه بانوی جهادگر مشهدی به کودکان حاشیه شهر