مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-26بين الملل

واکنش حماس به ادعای تغییر معادلات نظامی/ نتانیاهو خیالبافی می کند


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با تغییر معادلات نظامی در برابر مقاومت پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، جنبش حماس به ادعای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد تغییر موازنه قدرت با مقاومت فلسطین واکنش نشان داد.

سخنگوی حماس تاکید کرد که اظهارات نتنیاهو در مورد تغییر معادله با مقاومت، دروغی دیگر برای جامعه صهیونیستی و تلاشی در جهت کسب دستاوردهای خیالی است.

عبداللطیف قانوع اشاره کرد که عملیات قهرمانانه عیلی که پاسخی به تهدیدات سران اشغالگر رژیم صهیونیستی بود و طی آن 4 صهیونیست به هلاکت رسیدند، دروغ بودن ادعاهای نتانیاهو در زمینه تغییر معادله با مقاومت و بازیابی بازدارندگی را ثابت کرد و این دلیلی بر گسترش دامنه مقاومت است.

قانوع اشاره کرد که مقاومت در فلسطین وارد مرحله تازه ای با دشمن صهیونیستی شده و قادر به اجرای عملیات های قهرمانانه و وارد کردن ضرباتی سخت و کاری به دشمن در چارچوب دفاع از ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین است.

گفتنی است در عملیات اخیر شهادت طلبانه دو جوان مبارز فلسطینی در شهرک صهیونیست نشین عیلی، چهار صهیونیست به هلاکت رسیده و شماری دیگر نیز به شدت زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حماس به ادعای تغییر معادلات نظامی/ نتانیاهو خیالبافی می کند

واکنش حماس به ادعای تغییر معادلات نظامی/ نتانیاهو خیالبافی می کند