مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-27سياسي

تعاملات بین روسای دانشکده ها و شورای صنفی دانشجویان تقویت شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره بر اهمیت جایگاه و فعالیت های شورای صنفی دانشجویان، بر ضرورت تقویت ارتباط رییس دانشکده ها با اعضای این شورا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در جلسه تودیع و معارفه دبیر مرکزی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه که با حضور معاون و مدیر امور دانشجویی معاونت امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزار شد، از تلاش های ارزنده دبیر و اعضای سابق شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تقدیر کرد.

وی گفت: هم اندیشی اعضای این شورا برای حل مشکلات تاکنون ستودنی بوده است و در دور جدید فعالیت آن، باید جلسات عملیاتی تری با حضور معاونین، مدیران و برخی اعضای هیئت رییسه دانشگاه برگزار شود.

زالی ادامه داد: اعضای شورای صنفی شجاعت و جسارتی بی نظیر در حوزه صنفی دارند و قرار گیری در معرض مطالبات 12 هزار دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به دنبال حس مسئولیت پذیری اجتماعی آن ها، با تلاش فراوان توامان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حضور در برخی تشکل های دانشجویی را یک ممارست تلقی کرد و افزود: علی رغم تمام چالش ها تجربه نشان می دهد دانشجویانی که در تشکل های صنفی، فرهنگی و سیاسی دانشگاه فعالیت دارند در ابعاد اجتماعی و ارتباطی آینده شغلی خود نیز با مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاملات بین روسای دانشکده ها و شورای صنفی دانشجویان تقویت شود

تعاملات بین روسای دانشکده ها و شورای صنفی دانشجویان تقویت شود