مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-01بين الملل

ناوگان نفتکش های شبح روسیه جوان تر شدند


گروهی از نفتکش هایی که نفت تحریم شده روسیه را در سرتاسر جهان حمل می کنند، روند چند ماهه استفاده از قدیمی ترین و خطرناک ترین کشتی های جهان را معکوس کرده و در حال جوان تر شدن هستند.

- گروهی از نفتکش هایی که نفت تحریم شده روسیه را در سرتاسر جهان حمل می کنند، روند چند ماهه استفاده از قدیمی ترین و خطرناک ترین کشتی های جهان را معکوس کرده و در حال جوان تر شدن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدت کوتاهی پس از آغاز حمله نظامی روسیه به اوکراین در اوایل سال میلادی گذشته، صدها نفتکش فرسوده توسط گروهی از تاجران، واسطه ها و سرمایه گذاران ناشناس خریداری شدند تا جریان صادرات نفت روسیه را حفظ کنند.

بر اساس برخی برآوردها، این نفتکش ها، به کشتی هایی اضافه شدند که پیش از این، نفت ونزوئلا و ایران حمل را می کردند.

طبق آمار شرکت وسلز ولیو (VesselsValue Ltd) که در خصوص قراردادهای کشتیرانی تحقیق می کند، اکنون میانگین سنی کشتی های خریداری شده، کاهش پیدا کرده است.

دو مدیر صنعتی اظهار کردند که پس از سیل توقیف ها در ماه های اخیر به دلیل مسائل ایمنی، مقابله با نفتکش های فرسوده در آسیا، احتمالا در این مسئله تعیین کننده بوده است.

چین که یکی از بزرگترین مشتریان نفت روسیه و ایران است، اخیرا بازرسی ها از نفتکش های قدیمی تر را در بندر کینگدائو افزایش داده و تعدادی از این کشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان نفتکش های شبح روسیه جوان تر شدند

ناوگان نفتکش های شبح روسیه جوان تر شدند