مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-07بين الملل

دیده بان حقوق بشر: بحرین مانع حضور نمازگزاران شیعه در نماز جمعه می شود


دیده بان حقوق بشر در گزارشی فاش کرد که مقامات حکومت بحرین همچنان مانع از حضور نمازگزاران در مسجد برای برپایی نماز جمعه می شوند.

- دیده بان حقوق بشر در گزارشی فاش کرد که مقامات حکومت بحرین همچنان مانع از حضور نمازگزاران در مسجد برای برپایی نماز جمعه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، دیده بان حقوق بشر امروز جمعه اعلام کرد که مقامات بحرین از اقامه نمازجمعه توسط نمازگزاران شیعه در بزرگترین مسجد شیعیان بحرین جلوگیری کرده اند.

این سازمان گزارش داد که محدودیت ها در دسترسی به مسجد پس از آن صورت گرفت که مقامات بحرین برای مدت کوتاهی شیخ محمد صنقور، روحانی برجسته و خطیب نماز جمعه مسجد امام صادق (ع) در منطقه الدراز را بازداشت کردند.

در همین راستا، نیکو جعفرنیا، پژوهشگر مسائل مرتبط با بحرین و یمن در دیده بان حقوق بشر خود گفت: مقامات بحرین از مدت ها قبل علیه اکثریت شیعه کشور تبعیض قائل شده و اخیراً مقامات شیعیان را از اقامه نماز جمعه منع کرده اند.

جعفرنیا افزود: مقامات بحرین اخیراً مانع از شرکت نمازگزاران شیعه در نماز جمعه شدند و این اقدام یادآور تبعیضی است که شیعیان همیشه از آن رنج می بردند.

وی ادامه داد: ما از مقامات بحرین می خواهیم که هرچه سریعتر به هر نوع تبعیض علیه جامعه شیعه پایان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیده بان حقوق بشر: بحرین مانع حضور نمازگزاران شیعه در نماز جمعه می شود

دیده بان حقوق بشر: بحرین مانع حضور نمازگزاران شیعه در نماز جمعه می شود