مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-11اقتصادي

15 مشاور املاک متخلف در زاهدان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای ساماندهی مشاوران املاک، از 6 تیرماه جاری تاکنون 2 مشاور املاک متخلف در شهر زاهدان پلمپ و 15 واحد مشاور املاک دیگر به تعزیزات حکومتی معرفی شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای ساماندهی مشاوران املاک، از 6 تیرماه جاری تاکنون 2 مشاور املاک متخلف در شهر زاهدان پلمپ و 15 واحد مشاور املاک دیگر به تعزیزات حکومتی معرفی شدند.

ابوالفضل مهدیار در گفت وگو با ایسنا- از عزم اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان برای ساماندهی مشاوران املاک متخلف خبر داد و اظهار کرد: در این مدت 50 بنگاه املاک در زاهدان توسط تیم مشترک این اداره کل، اماکن و تعزیرات حکومتی مورد بازدید قرار گرفتند که 15 بنگاه متخلف بعد از شناسایی به تعزیزات حکومتی معرفی و 2 بنگاه نیز پلمپ شدند.

وی افزود: این بنگاه های معاملات املاک که تعزیر یا پلمب شدند یا بدون مجوز بودند یا تخلف در میزان اخذ رقم کمیسیون معاملات ملکی داشتند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در طرح برخورد با مشاورین املاک متخلف با 6 مورد تخلف مشاورین برخورد می شود که نداشتن پروانه کسب و نداشتن برگه رسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 مشاور املاک متخلف در زاهدان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

15 مشاور املاک متخلف در زاهدان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند