مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 06:402023-07-03فرهنگي

یک پارودی از آثار شکسپیر در «مَثلِث»/ مصائب اجرای تئاتر عروسکی


قیس یساقی کارگردان نمایش «مَثلِث» که در این دوره از جشنواره نمایش عروسکی حضور دارد درباره ویژگی های نمایش و دشواری های تئاتر کار کردن در حوزه عروسکی توضیحاتی ارائه داد.

- قیس یساقی کارگردان نمایش مَثلِث که در این دوره از جشنواره نمایش عروسکی حضور دارد درباره ویژگی های نمایش و دشواری های تئاتر کار کردن در حوزه عروسکی توضیحاتی ارائه داد.

قیس یساقی کارگردان نمایش مثلث که در دومین روز از نوزدهمین جشنواره نمایش های عروسکی تهران - مبارک در بخش بزرگسال به صحنه رفت درباره بازخوردهای نمایش و فضای این دوره از جشنواره به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه نمایش در 2 اجرایی که در جشنواره داشت مورد توجه قرار گرفت و شاهد بازخوردهای خیلی مثبتی از کار بودیم که ما را شگفت زده کرد.

هنوز روزهای ابتدایی جشنواره است اما ما به طور کلی از برپایی این دوره از جشنواره راضی هستیم هم از حمایت های تیم اجرایی و فنی و هم از اسکان و کلاً همه بچه هایی که به گروه های نمایشی شرکت کننده کمک می کنند تا اجرای خوبی داشته باشند.

همه چیز طبق برنامه و منظم انجام شده که جای تشکر دارد.

وی درباره مضمون نمایش توضیح داد: این اثر نمایشی ترکیب سه نمایشنامه اتللو ، هملت و مکبث شکسپیر است که در فضای عروسکی قرار گرفته و همین انعطف پذیری فضای عروسکی باعث شده که یک فانتزی شیرین و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پارودی از آثار شکسپیر در «مَثلِث»/ مصائب اجرای تئاتر عروسکی

یک پارودی از آثار شکسپیر در «مَثلِث»/ مصائب اجرای تئاتر عروسکی