مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 21:452023-07-13اقتصادي

برق 30 اداره در لرستان قطع شد


مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف، برق 30 اداره و دستگاه عمومی و دولتی در این استان قطع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران امیری امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بر اساس بخشنامه مصوب هیئت وزیران، مصرف برق بخش عمومی و اجرایی در صبح باید 30 درصد و عصر 60 درصد نسبت به صبح کم شود که در صورت رعایت نکردن این مصوبه، اخطار و یا قطع برق خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در این راستا علاوه بر قطع برق ادارات پرمصرف، 145 اخطار نیز برای نهادهای پرمصرف برق در استان صادر شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، گفت: مصرف برق استان روز گذشته در ساعت 16 و 45 دقیقه به اوج خود و معادل 732 مگاوات رسید و شب نیز در ساعت 20 و 45 دقیقه به 760 مگاوات افزایش یافت درحالی که به طور معمول، اوج مصرف در ساعت 15 ثبت می شود که مصرف استان در این ساعت 652 مگاوات بوده و این اختلاف 80 مگاواتی در کاهش مصرف با همکاری بخش صنعت و کشاورزی حاصل شد.

امیری، افزود: از مجموع 732 مگاوات برق مصرفی روز گذشته استان حدود 55 درصد مربوط به مشترکان خانگی بود که از شهروندان انتظار می رود با رعایت نکات ساده مانند خاموش کردن کولر اضافی، عدم استفاده از وسایل برقی در بعدازظهر و ساعات اولیه شب و ایجاد سایبان برای کولرهای آبی، در مصرف صرفه جویی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق 30 اداره در لرستان قطع شد

برق 30 اداره در لرستان قطع شد