مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-18بين الملل

در آستانه رویای آب/ زنگ خطری که شنیده نمی شود


این تنها بحران جدی به حساب می آید که هنوز کسی آن را جدی نگرفته و زنگ خطر آن همچنان بی صدا است، چراکه قطرات باقی مانده آب می تواند آینده «آب» را به رویایی دست نیافتنی بدل کند.

- تبریز- این تنها بحران جدی به حساب می آید که هنوز کسی آن را جدی نگرفته و زنگ خطر آن همچنان بی صدا است، چراکه قطرات باقی مانده آب می تواند آینده آب را به رویایی دست نیافتنی بدل کند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- اسرا درویشی؛ کشور ما ایران و به ویژه آذربایجان شرقی با بحران شدید آبی مواجه است و اکنون کار از هشدار برای کم آبی گذشته و با فرا بحران مواجه شده ایم، البته سال هاست که کل جهان با بحران کم آبی و حتی بی آبی مواجه شده و دامن بخش های زیادی از کره زمین را گرفته اما ایران با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی و قرار گرفتن در منطقه خشک و کم باران از فلات با مشکل حادتری مواجه است و این مشکل در شرایطی خطرناک تر می شود که هنوز بافت اجتماعی کشورمان به لحاظ فرهنگی برای مصرف آب و جلوگیری از هدررفت آن به قدر کافی آماده نیست.

تا بوده و هست از دوران کودکی به یاد داریم با رسیدن تابستان و آغاز فصل گرما همواره در رسانه ها و صداو سیما راه های مصرف بهینه و صرف جویی در آب را آموزش می دادند اما متأسفانه مردم کشور ما چندان به این مسئله اهمیت نداده و هشدار را جدی نمی گیرند چراکه باور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آستانه رویای آب/ زنگ خطری که شنیده نمی شود

در آستانه رویای آب/ زنگ خطری که شنیده نمی شود