مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-30سياسي

حمایت آمریکای جنایتکار از حقوق بشر دروغی بزرگ است


بزرگترین و زشت ترین دروغ تاریخ، حمایت آمریکای جنایتکار از حقوق بشر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ولی صمصامی در خطبه های نماز جمعه شهر وحدتیه اظهار داشت: 12 تیر روز افشای حقوق بشر آمریکایی است و حمایت از حقوق بشر از بزرگترین دروغ های دولت مردان آمریکا و زشت ترین شوخی با ادراک جامعه بشری است.

امام جمعه وحدتیه افزود: این دروغ بزرگ قرن معاصر، ابزار، مستمسک، بستر و زمینه ای کارآمد برای دخالت غیرقانونی آمریکا در نقاط مختلف جهان را فراهم ساخته است.

صمصامی ابراز داشت: نگاهی گذرا به عملکرد دولت آمریکا در حوزه حقوق بشر در دو سطح داخلی و بین المللی، گویای این واقعیت است که دولت آمریکا خود یکی از مهم ترین ناقضان حقوق بشر بوده و بنا به فرموده مقام معظم رهبری مطلقاً صلاحیت اظهار نظر و داوری در این خصوص را ندارد.

امام جمعه شهر وحدتیه اظهار داشت: در سطح داخلی، نژادپرستی در اشکال مختلف علیه سیاه پوستان، نقض حقوق شهروندی مردم، تبعیض دینی، وضعیت نامطلوب زندان ها ازجمله مصادیق نقض حقوق بشر در داخل آمریکا هستند.

صمصامی با بیان عملکرد دولت در سطح بین الملل آمریکا اظهار داشت: چندین کودتا علیه دولت های مردمی در منطقه آمریکای لاتین، اقدامات ضد بشری در غرب آسیا، حمایت از رژیم صهیونیستی، حمایت از رژیم های دیکتاتوری، سرنگونی هواپیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت آمریکای جنایتکار از حقوق بشر دروغی بزرگ است

حمایت آمریکای جنایتکار از حقوق بشر دروغی بزرگ است